miércoles, 23 de marzo de 2011

Je ne parle pas François


Je ne parle pas François. Almeria Teatre, Barcelona, 2011.
(Fotos: Isaías Fanlo.)

Estos días, podemos ver, en el Almeria Teatre de Barcelona, un espectáculo sobre la chanson francesa. Se llama Je ne parle pas François y es una gamberrada fantástica dirigida por Emilià Carilla. En el programa de sala se dice lo siguiente:

Repartiment:
Monsieur Lys: Graham Lister
El Cantant: Xevi Martínez
L'Assistent: Jordi Vaqué
El Director: Emilià Carilla

SINOPSI

Je ne parle pas François...
de la France!

Una nit, ja no recordo a quin metro de París, un jove es va acostar per demanar-me l'hora:
- Excuse moi monsieur, quelle heure est'il?
Jo em vaig atabalar molt i el cas és que la meva resposta va ser:
- Monsieur je ne parle pas françois, excuse moi!
Ell va riure. De primer, no massa...i es va allunyar.
Va continuar rient amb més ganes i poc després va decidir atensarse'm un altre cop, encara amb el somriure i, després d'intentar despintar-se'l, em va dir:
- Excuse moi monsieur, je ne parle pas français, mais je m'apelle François.
Després de superar uns minuts de vergonya, que potser no van ser minuts sinó dies, va començar a germinar en mi un "jenesequoi" en "français" .
Anys després, la candela de l'amor m' ha dibuixat aquest entreteniment que neix de la meva ignorància…i persevera en el meu atreviment.

Oh la, la!!!
Merci Monsieur François!

***

Os dejo con un par de fotos del espectáculo...

No hay comentarios: